Things voor Mac en iOS is een geniale takenmanager waarmee je al jouw persoonlijke doelen gaat behalen.
Om je taken makkelijk te organiseren en ze snel terug te vinden, kun je er allerlei ‘tags’ aan hangen. Een andere manier is om gewoon het logboek erop na te slaan.
De moderne en gestroomlijnde interface van Things zorgt ervoor dat het managen van je taken zeer gemakkelij gaat. Er is een snelle ‘Toevoegen’ knop aan ieder scherm toegevoegd. Zo hoef je nooit te stoppen met wat je aan het doen bent, maar kun je meteen een notitie of nieuwe taak toevoegen. Daarnaast is het mogelijk om voldane taken te archiveren. Zo staan ze niet in de weg op je scherm, maar kun je ze later nog wel eens terug kijken.
Wanneer je een taak aanmaakt, kun je zoveel informatie als je zelf toevoegen. En gebaseerd op de begin- en einddatum die jij hebt ingesteld, deelt Things taken meteen in op ‘Next’, ‘Today’, ‘Scheduled’ of ‘Someday’.
N.B.: Het gaat hier om een free trial van 15 dagen. Tevreden? Dan kun je een licentie aanschaffen.
Wellicht wil je toch iets anders downloaden uit de categorie: Planning en organisatie.
Een mogelijk vergelijkbare gratis download is Business Calendar 2.